2007. április 12., csütörtök

2007.04.12

Pre-market:

NASDAQ - AMAG 12%-os emelkedés

"Advanced Magnetics (NASDAQ:AMAG) today announced positive results from two additional Phase III clinical trials of ferumoxytol as an intravenous (IV) iron replacement therapeutic that are being presented today at approximately 6:00 pm EDT as posters at the National Kidney Foundation's Spring Clinical Meeting in Orlando, Florida. These posters are available in the investor section on the company's web site at http://www.advancedmagnetics.com/. "

MEDI - 4% emelkedés

Mindkettő éves max.-on...

A MEDI-ről felvásárlási hírek terjengnek... pre-marketben 4 milliós forgalom...

Pre-market chartja:



Market open:

FAST megy...



MEDI megy....



A MEDI kicsit meghorpadt, de van még esély felfelé.
A MEDI cammog felfelé...



.. és a végére felkunkorodott...



Market closed

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hello Árpi!

Tetszik a blog, ma esetleg egy kis RIMM elemzés?

Szerintem elég gonosz volt, aki fill the gap-et látott benne az csúnyán ráfaraghatott ha makacsul tartotta a longot, aki meg további esésre spekizett, annak egy jó dolcsis kirázót kellett kibírnia az első néhány percben.

Viszont a 132,50 körüli vétel bevállalható lett volna egy 30 centes stoppal, valahogy nagyon érződött a fordulat. Én csirke voltam és csak az első fehér gertya után vettem bele, viszont onnan meg kellett egyet átlagolni a 9:55-ös szakadó végén...

Szerencsére a pozi-zárást bemákoltam 134,48-on a 9:58-as gyertya tetején. :)

Üdv

Ricsi

Árpi írta...

A RIMM-et ma nem figyeltem, mostanság inkább a felfelé igyekvők a szimpatikusak.

A RIMM-nek talán többet kellett volna esnie és esetleg több havi minimumon kellett volna lennie....

Forduláskor véleményem szerint meg kell várni az első fehér gyertya maximumát és akkor kell venni, ha a második fehér gyertya azt meghaladja...

Ma inkább a MEDI-t és a FAST-ot figyeltem - de csak figyeltem -, ott az opciós emelkedésben volt az érdekesség, mindkettőn ca. 70% körül...