2007. április 20., péntek

2007.04.20

Pre-market:

NASDAQ - EPCT +61% gap
ENZN - +7% gap

NYSE - CAT,MCD,HON....

Market open:

CAT-ot figyelem... most 0.41-ért lehetne venni opciót... csak péntek lévén hajmeresztően kockázatos...

Lekókadt, hagyom...



Főleg az a baj vele, hogy 72.50 körül hullámzik, ez alatt meg a nap végére nullát ér az opció...
A CAT megfordul...
Menetel felfelé... 72.50 felé... orosz rulett..
CAT 72.50 felett...

Most ment át nyerőbe...
.. és megint vissza...

Tötymörgés van minden fronton....

Vajon az EPCT megfordul-e? Most 4.06...
EPCT 4.44...
Hát ez ma valahogy nem megy....

A REGN írt le ma szép görbét, de mivel a gap-el nyitó részvényeket figyelem, nem jött szóba...
A HON kapaszkodik a napi max felé, de a NYSE-n nincs garamcia rá, hogy onnan tovább is megy...

JCI dettó... éves, sőt többéves max-on...



Market closed

9 megjegyzés:

petam írta...

Ma nagyon szűkszavú voltál még. Napok óta figyelem a naplódat és nagyon érdekes.

petam

Árpi írta...

Sajnos belázasodtam, ezért mérsékelt enegiáim vannak a tőzsdézésre...

Névtelen írta...

Én is csak nézelődöm, pénteki pozit felvenni életveszély.
Megabuko

Árpi írta...

Úgy van, bár már láttam pénteken megtízszereződni opciót....

Névtelen írta...

Nem bírtam ellenállni, egy gyors pozival kerestem 6,72 dollárt.Juhéééééé
Megabuko

Árpi írta...

Gratulálok, mivel?

Névtelen írta...

AVNR, kiszedett ez a rohadt stop 4 dolláron, pedig a nagy kasza most indult el :(

Árpi írta...

Hát az AVNR tegnapelőtt lett volna az igazi...

Névtelen írta...

Még próbáltam meglovagolni az utolsó hullámokat, majdnem sikerült :)